Veel gestelde vragen

Zijn al mijn persoonlijke gegevens zichtbaar?

Uw persoonlijke gegevens zijn zichtbaar voor uzelf en voor de coördinator vrijwilligers bij Amerpoort. Daarnaast heeft uw contactpersoon op de locatie inzage in uw NAW gegevens.

Hoe kan ik mijn persoonlijk profiel aanpassen?

Via Mijn Profiel kunt u uw profiel aanvullen en/of aanpassen. Hier staan ook uw adresgegevens. U dient hiervoor wel ingelogd te zijn.

Hoe kan ik mijn wachtwoord en gebruikersnaam ontvangen?

Klik op Inloggen rechts bovenin uw scherm en vervolgens op wachtwoord vergeten. Vul uw emailadres in en het bijbehorende wachtwoord wordt naar dit adres verstuurd (Controleer voor de zekerheid ook uw Spambox!).

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Klik op uw naam rechtsboven in het scherm om naar Mijn Profiel te gaan. Kies vervolgens links in uw scherm voor accountgegevens. Wijzig uw gegevens en uw inloggegevens en klik op opslaan.

Ik ontvang geen mail. Hoe kan ik dit veranderen?

Voordat u dit verandert: Controleer voor de zekerheid uw spambox. Het kan zijn dat e-mail in uw spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Ga naar Mijn Profiel en vervolgens naar accountgegevens. Controleer of uw gebruikersnaam overeenkomt met uw huidige emailadres. Uw gebruikersnaam is altijd uw huidige emailadres. Wijzig indien gewenst uw e-mailadres en klik op opslaan.

Hoe dien ik een declaratie in?

Ga naar start en klik aan de rechterkant van het scherm op Mijn Declaraties. Via de knop toevoegen kun je een nieuwe declaratie indienen. Vergeet niet op opslaan te klikken.

Kan ik meerdere reizen in één keer declareren?

Ja, dat kan. Vul de datum van de eerste reis in en schrijf bij de opmerkingen ook hoe vaak je hebt gereisd. Vergeet niet het juiste aantal kilometers bij aantal te zetten. Dit is dan het totaal aantal kilometers van de reizen bij elkaar opgeteld.

Welke kosten worden er vergoed?

Via het vrijwilligersweb mag je alleen reiskosten declareren van huis naar de locatie en terug. Andere (reis)kosten dient de locatie/cliënt te betalen, maak daarover afspraken met de locatie voordat je de kosten maakt.

Hoe schrijf ik me uit als vrijwilliger?

Licht eerst de locatie in. Klik op uw naam rechtsboven in het scherm om naar Mijn Profiel te gaan. Kies vervolgens links in uw scherm voor afmelden.

Wat kan ik doen als mijn vraag hier niet bij staat?

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier onderaan de pagina. Of bel naar Amerpoort via 035-6475200 keuze 4.